به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیامک قاسمی " معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: از جمله اولویت های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات ایام نوروز، پیشگیری از سرقت Stealing و برخورد با سارقان است.
وی یادآور شد: طرح های انتظامی در طول تعطیلات نوروزی با بهره گیری از توان و تجهیزات پلیس با قوت تداوم خواهد داشت و شهروندان و مسافران نوروزی می توانند به آسانی از طریق سامانه تلفنی 110 با مراکز پلیس در تماس باشند.
این مقام انتظامی به اقدامات پلیس در دستگیری سارقان در روز گذشته اشاره و بیان داشت: در طی روز گذشته در عملیات های پلیس استان، 16 سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان 13 فقره انواع سرقت کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: کشف 7 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، دستگیری سارقان احشام، و ... بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود .
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی به 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟