تعامل با مردم در جهت پیشگیری از جرایم رویکرد پلیس در سال جدید

سردار"رضا بنی اسدی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک سال نو و با تاکید بر شعار آرامش و نشاط بهاری بر مبنای قانون Law مندی و نظم اجتماعی بیان کرد: امنیت نخستین و مهمترین شرط  یک جامعه سالم است و با توجه به برنامه ریزی و فعالیت شبانه روزی پلیس کرمان، در تلاشیم تا به سطح بالاتری از امنیت اجتماعی در سال جاری دست یابیم. 
وی افزود: تمامی کارکنان نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا خدمتی صادقانه را برای مردمی که سرمایه اجتماعی پلیس هستند در همه ایام سال داشته باشند.
وی بیان کرد: اجتماعی شدن امنیت و توجه بیش از پیش به تعامل و همکاری با مردم در جهت پیشگیری از جرایم رویکرد راهبردی پلیس کرمان در سال پیش رو خواهد بود.
سردار بنی اسدی فر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است تاکید کرد: این جمله به این معنی است که مردم باید با دیدن پلیس اسلامی اقتدار ملی ما را ترسیم کنند و پلیس اسلامی باید علاوه بر مهربانی دارای اقتدار باشد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با آرزوی سالی خوش برای تمام مردم ایران بخصوص مردم میهمان نواز کرمان، بیان داشت: امیدواریم شهروندان توجه ویژه ای به هشدار های پلیس داشته باشند تا سال را با کمترین مشکلات امنیتی و ترافیکی آغاز کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟