سرهنگ"حمید آبادیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs استان صبح امروز طی دو مرحله عملیات توانستند 118کیلو گرم تریاک را کشف کنند. 
وی افزود: ماموران ایست و بازرسی سه راهی"راین"حین کنترل خودرو های عبوری به یکدستگاه کامیون یخچال دار مشکوک شدند و پس از انتقال خودرو به پارکینگ، در بازرسی تخصصی از آن 89کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند. 
وی در تشریح عملیات دیگر گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راهی راین حین کنترل دیگر خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون بنز حامل بار خیار سبز که از یکی از شهرستان های جنوبی عازم مرکز کشور بود مشکوک شدند و پس از انتقال به پارکینگ در بازرسی از این خودرونیز 29کیلو و 800 گرم تریاک را از داخل بار خیار سبز کشف کردند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری سه متهم گفت:مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان و خودرو های توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند. 
این مقام انتظامی در پایان گفت:مبارزه بی امان با سودا گران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان با مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟