سرهنگ"ماشاالله ملائی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس راهور حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری با مشاهده سرعت زیاد و حرکات خطرناک یک دستگاه خودرو سواری هیوندا در سطح شهر خودرو مذکور را متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد : در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور دارای 21 میلیون و 600هزار ریال انواع جرایم پرداخت نشده است.
ملائی بیشترین تخلفات ارتکابی این خودرو را سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ ذکر کرد و گفت: خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی، هدف پلیس از اینگونه اقدامات را ارتقاء ایمنی و فرهنگ ترافیک در شهر دانست و افزود:متاسفانه اکثر این تخلفات مربوط به تخلفات حادثه Incident ساز است که امیدواریم این توقیفات سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود .
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در خاتمه ضمن تاکید بر این موضوع که پلیس در اجرای قانون Law با  متخلفان مماشات نخواهدکرد، از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با اجرای قوانین سهم خود را در تامین امنیت و آرامش جامعه ایفا کنند و با رعایت آن الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟