سرهنگ "علی کشاورزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing سیم و کابل برق در سطح شهر کرمان ، دستگیری عامل یا عاملان سرقت  در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 23 شهر کرمان قرار گرفت. 
وی افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی این کلانتری با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند مشخصاتی از سارقان را بدست بیاورند. 
کشاورزی در ادامه گفت: ماموران انتظامی با شناسایی مخفیگاه سارقان پس ازهماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام ضربتی سارقان را در داخل مخفیگاهشان غافلگیر و دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی، متهمان با توجه به شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 18 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کردند. 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه خاطر نشان ساخت:سارقان و مالخر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 
کشاورزی در پایان با بیان اینکه پلیس با به کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم Crime و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟