سرهنگ "حسین ثقفی" در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه نوروزی در محل ایستگاه شماره یک پلیس شهرستان اشکذر مستقر در پارک اشکی به تشریح عملکرد یگان های تابعه و ایستگاه نوروزی پرداخت و گفت: با افزایش مسافرت های نوروزی و حضور بی شمارمسافران و شهروندان حجم کاری پلیس نیز بالا می رود.
این مقام انتظامی به افزایش ساعات کاری و گشت زنی های ماموران انتظامی اشاره کرد و افزود: حضور مستمر ماموران در ایستگاه های نوروزی و کلانتری ها، باعث ارتقاء احساس امنیت در شهرستان شده است.
وی کاهش وقوع جرم Crime و خصوصا سرقت Stealing را از اصلی ترین وظیفه ماموران مستقر در ایستگاه  های نوروزی برشمرد و اظهار داشت: تمام تلاش ماموران انتظامی اشکذر در ایام نوروز باید بر این امر تمرکز داشته باشد که وقوع جرایم خصوصا سرقت کاهش پیدا کند و متعاقب آن دستگیری متهمان و کشفیات آن نیز افزایش پیدا کند.
حسین ثقفی، با تاکید بر این موضوع که دستگیری ها باید بر اساس پنج فرآیند مظنون گیری صورت بگیرد گفت: عملکرد یگان ها و ایستگاه های نوروزی باید طوری باشد که احساس امنیت را در جامعه افزایش دهد.
ثقفی اظهار داشت: ایستگاه نوروزی علاوه بر استقرار در محلی مناسب و مشرف به نقاط جرم خیز باید با گسترش محدوده گشت زنی خود نقاط بیشتری را تحت کنترل قرار دهند.
وی افزود: روسای پلیس های تخصصی و روسای کلانتری باید به صورت روزانه در ایستگاه حاضر شده و به توجیه واحدهای گشت کلانتری بپردازند و بیش از پیش به گشت زنی اهمیت داده شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در پایان، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس این شهرستان در پایان ایام نوروز شاهد ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟