سرهنگ" علی آزادی " گفت: پیشگیری از حوادث Accidents تلخ جاده ای و حفظ امنیت خانواده ها و مسافران نوروزی از اولویت های اول پلیس استان در طرح نوروزی است. 
وی از کاهش 50 درصدی وقوع تصادفات فوتی در استان خبر داد و گفت : در تعطیلات نوروز امسال تا به امروز ششم فروردبن سال 96 در سطح استان چهار نفر در سر صحنه تصادفات فوتی جان باختند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته است. 
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با توصیه به رانندگان جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت : خستگی و خواب آلودگی، سرعت زیاد و انحراف به چپ از جمله تخلفات حادثه Incident ساز است که از رانندگان درخواست داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. 
سرهنگ آزادی اظهارداشت: پلیس درتعطیلات نوروز سعی کرده است با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و حضور پررنگ و موثر خدمات مطلوبی را به مردم در زمینه انتظامی و ترافیکی ارائه دهد. 
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت در سایه همکاری همه آحاد جامعه حاصل می شود اظهار داشت : با رعایت قوانین امنیت و آرامش را به جامعه هدیه کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟