هفت میلیارد ریال برسهم تویسرکان از تسهیلات صندوق کارآفرینی افزوده شد

رکنا اقتصادی : به گزارش ایرنا اصغر نورالله زاده شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی تویسرکان در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری معادل 11 میلیارد ریال از منابع صندوق کارآفرینی کشور به شهرستان تویسرکان اختصاص یافته که جدای از سهم جاری شهرستان، هفت میلیارد ریال دیگر نیز تا پایان سال جاری به آن اضافه می شود.
وی بیان کرد: شهرستان تویسرکان در حوزه های متنوعی مانند تولید مبل و منبت، پوشاک زنانه، فرش دست باف، صنایع مرتبط با گردو، کشت های گلخانه ای و دیگر صنایع دستی ظرفیت گسترش کارآفرینی و اشتغالزایی دارد.
نورالله زاده با اشاره به تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات برای ساخت مجتمع تولید فرش دست باف در تویسرکان اضافه کرد: برای ایجاد و توسعه کارگاه هایی به منظور تولید در حوزه هایی مانند صنایع مرتبط با گردو، کشت های گلخانه ای و صنایع دستی به افراد متخصص در زمینه های بازاریابی، ترکیب محصولات، طراحی و بسته بندی نیاز است تا محصولات فرآوری شده به صورت جذاب تر به بازار عرضه شود. 
وی خاطر نشان کرد: اکنون زمینه برای ایجاد یک مرکز تولید صنایع مبل و منبت با برخورداری از چرخه کامل تولید، تکمیل و فروش و گسترش تولیدی های پوشاک زنانه با توجه به برخورداری از بازار فروش در تویسرکان فراهم است. 
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟