۴۱ میلیارد ریال اعتبار به بخش کبگیان بویراحمد اختصاص یافت

رکنااقتصادی: محمدکاظم نظری عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های بخش کبگیان اظهار داشت: برخی به دلیل رقابت‌های سیاسی همه خدماتی را که نظام در 38 سال گذشته ارائه داده زیرسئوال می‌برند در حالی که باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی 70 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بی‌سواد بودند اما به برکت جمهوری اسلامی بی‌سوادی هم اکنون در این استان به کمتر از 10 درصد رسیده است.

نظری ابراز کرد: از تعداد 270 مدرسه در اوایل انقلاب در این استان به 2 هزار و 800 فضای آموزشی رسیده‌ایم که خدمات نظام قابل قیاس با گذشته نیست.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: در سال 95 برای بخش کبگیان به عنوان کوچکترین بخش بویراحمد 41میلیارد ریال از اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته شد که به رغم آنکه سال 94 و 95 به لحاظ اقتصادی سال‌های سختی برای دولت بود اما رشد اعتبارات مطلوب است.

نظری با بیان اینکه در سال 94 و 95 در بهسازی جاده‌های روستایی شهرستان بویراحمد انقلاب شد افزود: در دو سال اخیر بسیاری از جاده های روستایی بهسازی و آسفالت شدند و این کار کمی نیست چراکه نخستین بخش توسعه اقتصادی، ایجاد راه ارتباطی و دسترسی است.

وی تاکید کرد: اقدامات خوبی در این دولت در شهرستان بویراحمد و بخش کبگیان انجام شده اما مسئولان همچنان خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانند.

نظری تصریح کرد: برخی مواقع 100 کوچه آسفالت می‌شود و برخی فقط یک کوچه آسفالت نشده را می‌بینند و اینکه سطح توقع مردم بالا رفته ارزشمند بوده اما نباید به بهانه یک کار انجام نشده همه کارهای مسئولان نظام را نادیده گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد افزود: آسفالت همه کوچه‌ها یکی از مطالبات مردم بوده که در همه برنامه‌های بازدید مطرح می‌شود با این حال روستاهای که در حال گازرسانی هستند برای پرهیز از چندباره کاری آسفالت انجام نمی‌شود اما پس از تمام شدن عملیات گاز رسانی آسفالت این روستاها در اولویت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟