با این کفش‌ها به استقبال پاییز برویم

این زمان تقریبا حد فاصل روزهای گرم و روزهای سرد است و بهتر است لباس پوشیدنتان مانند دمای هوا که به تدریج تغییر می‌کند باشد. این تغییر تدریجی هم در ظاهر شما تنوع ایجاد می‌کند و هم با دمای هوا متناسب است و کمک می‌کند حالت افراط و تفریط از سبک پوشش شما دور شود. در این مطلب کفش‌های متناسبی که طراحان برای این نیمه از سال به شما پیشنهاد می‌کنند را معرفی می‌کنیم.
1- کالج
از کفش‌هایی است که می‌توان گفت یک جفت از آن در کمد هر خانمی پیشنهاد می‌شود. این کفش جز مدل‌های همیشگی کفش به شمار می‌آید و نیمه اول بهار و نیمه اول پاییز بهترین زمان برای پوشیدن آن است. مدل‌های رنگی و فانتزی‌ آن یکی از پیشنهادهای طراحان برای روزهای پایانی تابستان امسال به شما است.
کفش های پاییزی
2- کفش‌های لژدار بندی
چند سالی می‌شود که کفش‌ها لژهای پهن و یک تکه دارند و امسال هم این مدل کفش جز مدهای پرطرفدار و محبوب است. کفش‌های بندی همراه با لژ پهن از خاص‌ترین کفش‌ها برای این نیمه از سال است و به طرفداران سبک‌های خاص پیشنهاد می‌شود.
کفش های پاییزی
3- کتانی‌های کلاسیک
از ترندهای امسال برای کفش‌های زنانه می‌توان به کتانی با مدل‌های کلاسیک اشاره کرد. superstar adidas، nike air max، 
adidas stan smith، vans old skool و... از مدل‌هایی است که امسال بسیار مد بودند که برای این نیمه از سال بسیار مناسب هستند.
کفش های پاییزی
4- کفش‌های پشت باز
از دیگر مدل‌هایی که تابستان امسال که بسیار مد بودند می‌توان به کفش‌های پشت‌بازی که گوچی با اسلیپرهای منحصر به فرد خود دوباره به عرصه مد بازگرداند، اشاره کرد. اگر تابستان امسال یکی از این مدل کفش‌ها خریدید باید به شما بگوییم می‌توانید این کفش را تا نیمه اول پاییز بپوشید.
کفش های پاییزی
5- کتانی‌های سفید و فانتزی
از جمله مدل‌های کتانی که امسال بسیار پرطرفدار و محبوب هستند می‌توان به کتانی‌های سفید با مدل ساده و کلاسیک همراه با المان‌های فانتزی مانند مروارید، گلدوزی، نوارهای رنگی و... اشاره داشت. این کفش‌ها نیز برای روزهای پایانی تابستان و روزهای آغازین پاییز بسیار مناسب است.
کفش های پاییزی
6- کفش‌های تلفیقی
کفش‌هایی که از سادگی دور هستند و معمولا تلفیقی از دو سبک مجلسی و اسپرت هستند این نیمه از سال بسیار پیشنهاد می‌شود. خصوصا اگر در طراحی آن المان‌های تزئینی پیشنهاد شده برای پاییز امسال به کار رفته باشد؛ مثلا پارچه‌ی چهارخانه کلاسیک.
کفش های پاییزی
7- کفش‌های رویه بلند
این مدل از کفش همانند کفش‌های عروسکی هستند اما روی آن کمی بلند است و معمولا روی سطح پا را می‌پوشاند. این کفش‌ها نه خیلی پای شما را گرم می‌کنند و تا حدی مانع از رسیدن باد خنک به پای شما می‌شود و بنابراین برای این نیمه از سال انتخابی خوب و هوشمندانه به حساب می‌آید.
کفش های پاییزی
8- جیر
به عنوان یکی از پارچه‌های محبوب و پرطرفدار است پارچه جیر را می‌توان نام برد و اگر کفش با پارچه جیر بپوشید یک انتخاب هوشمندانه برای این نیمه نه سرد و نه گرم داشته‌اید. کتانی جیر یکی از پیشنهادهایی است که بسیار پیشنهاد می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کفش های پاییزی

کدخبر: 301999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟