تکنیک های طبیعی برای آرایشی ملایم و پرطرفدار

در این مطلب مراحل، نکات ساده و اولیه آرایش طبیعی را به شما پیشنهاد کرده‌ایم؛ اگر شما نیز طرفدار آرایش‌های طبیعی و ملایم هستید، این مطلب را از دست ندهید.
قبل از آن‌که آرایش را شروع کنید، از مکان قرارگیری آینه‌‌ اطمینان حاصل کرده یا مکان آن را تغییر دهید. بهتر است آینه‌ی خود را در جهت مخالف پنجره قرار داده تا بهترین نور را برای آرایش خود داشته باشید. آرایش کردن با نور چراغ باعث می‌شود، احساس کنید کم آرایش کرده یا اصلا آرایش نکرده‌اید و به همین دلیل، مجبور می‌شوید آرایش خود را غلیظ‌تر کنید.
قبل از آرایش حتما از مرطوب کننده‌ی مناسب با جنس پوست خود استفاده کنید. برای افزایش درخشانی پوست خود، کرم مرطوب کننده و سرم پوست را باهم مخلوط کرده و به پوست خود بزنید.
آرایش را با پرایمر یا کرم زیرسازی شروع کنید.
بهتر است برای استفاده‌ی روزانه، از BB کرم استفاده کنید، زیرا این کرم‌های حاوی مرطوب‌ کننده و ضدآفتاب بوده و بسیار مناسب آرایش‌های ملایم هستند.
اگر پوستی دارید که نیاز به استفاده از کرم‌ پودرهای زیرسازی نیست، فقط از کانسیلر برای پوشاندن بعضی از عیوب پوستی خود استفاده کنید؛ با این کار پوستی طبیعی خواهید داشت.
حتما از پودرهای تثبیت کننده‌ی آرایش استفاده کنید تا آرایشی با ماندگاری بالا داشته باشید.
حالت طبیعی ابروها را تا جایی که امکان دارد حفظ کنید؛ اما می‌توانید از مداد ابرو یا ریمل ابرو برای پر کردن آن استفاده کنید و در انتها از برسی نرم برای حالت دادن به ابروها استفاده کنید.
برای رفع خواب‌آلودگی و خستگی چشم از کانسیلر یا مداد چشم سفید استفاده کنید. مداد چشم را داخل پلک کشیده و کانسیلر را زیر چشم بزنید. از انگشتان خود برای پخش کردن کانسیلر استفاده کنید. زیرا گرمای دست باعث می‌شود تا اثر پوشش‌دهی آن بالا رفته و چهره‌ای طبیعی‌تر داشته باشید.
برای سایه‌ی چشم، بهتر است از سایه‌های مدادی استفاده کنید، زیرا این سایه‌ها در مقایسه با سایه‌های پودری ظاهری طبیعی‌تر به چشم‌های شما می‌بخشند.
به گوشه‌ی داخلی پلک‌ها و زیر استخوان ابرو سایه‌ی صدفی و روشن بزنید تا چشمانی جذاب داشته باشید.
برای برجسته نشان دادن چشم‌ها از ریمل مشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید.
به جای استفاده از رژگونه‌ی پودری از رژگونه‌های چرب استفاده کنید تا گونه‌هایی طبیعی و درعیت حال برجسته و زیبا داشته باشید.
با استفاده از انگشتان خود و حرکات ضربه‌ای، پودرهای براق کننده را به صورت خود بزنید.
از نرم کننده‌ی لب یا رژلب صورتی برای آرایش لب‌ها استفاده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ارایش طبیعی

 

کدخبر: 303410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟