مدل‌های جدید کوله پشتی در پاییز + عکس ها

طراحان پوشاک و برندهای سرشناس کیف و کفش، با طراحی مدل‌های متنوعی از این سبک کیف نشان دادند کوله پشتی‌ها پاییز امسال هم جز محصولات پرطرفدار و پرفروش هستند. در این مطلب مدل‌های متنوع و جدید کوله پشتی را به شما معرفی می‌کنیم تا با این سبک‌های جدید آشنا شوید.
1- کوله پشتی‌های رنگی
کوله پشتی رنگی ساده، یا با تلفیقی از رنگ‌های متنوع یکی از جدیدترین مدل‌های کیف برای خانم‌هایی است که دوست دارند کیف راحت و جا دار داشته باشند.

کوله پشتی

2- کوله پشتی کیسه‌ای
کوله پشتی کیسه‌ای یک بند دارد که جایگزین در بزرگ شده و با کشیده شدن آن، قسمت بالایی کیف جمع می‌شود. این مدل کیف احتمالا یکی از مدل‌های محبوب کوله پشتی برای امسال خواهد بود.

کوله پشتی

3- کوله پشتی کار شده
کوله پشتی تزئین شده با المان‌های فانتزی مانند مروارید، فلز، منگوله، سنگ، زنجیر و... یکی از مدل‌های جدید و در عین حال محبوب برای این نیمه از سال محسوب می‌شود.
کوله پشتی

کوله پشتی

4- کوله پشتی تخم مرغی
کوله پشتی با فرم بیضی شکل را اصطلاحا تخم مرغی می‌نامند و دلیل آن شباهت فرم بالای کیف با تخم مرغ است. این مدل کوله پشتی به همراه یک دسته کوتاه بالای آن از محبوب‌ترین سبک‌ها برای این نیمه از سال است.
کوله پشتی
5- کوله پشتی عسلی
رنگ قهوه‌ای روشن که به عسلی یا شتری مشهور است از رنگ‌های زیبا و همیشگی برای کوله پشتی است که این رنگ برای فصل پاییز بسیار انتخاب مناسبی است.

کوله پشتی

6- کوله پشتی حلقه‌دار
حلقه یکی از دیزاین‌های جدید برای کیف زنانه است که امسال بسیار مد شده و ترکیب آن با کوله پشتی نیز بسیار جالب و زیبا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کوله پشتی

 

کدخبر: 305156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟