هفته مشکی روی مشکی برای یک تیپ مرموز و گیرا

یک مانتوی بلند و لطیف
کار را با یک مانتوی بلند و مینیمال شروع کنید. انتخاب ما مانتوی برند آب (AAB) است، یک مشکی ساده با دوخت‌های عمودی و کمربندی که ظرافت مانتو را بیشتر نمایان می‌کند.
ست مشکی
لگینگ خوش فرم و ظریف
برای زیر این مانتوی بلند می‌توانید از لگینگ استفاده کنید. این لگینگ از برند فرانسوی جنیفر (Jennyfer) با دوخت‌های محکم و فرم خاصش، پاهای شما را کشیده و ظریف نشان می‌دهد.
ست مشکی
شال مشکی با کمی درخشش
برای آنکه تیپ مشکی شما چیزی کم نداشته باشد، سراغ یک شال مشکی بروید. شال ساده برند رزتی، با ردیف‌های نگین‌دوزی شده، استایل شما را درخشان می‌کند.
ست مشکی
کمی رنگ با کفش پاشنه بلند
حالا نوبت به رنگ‌ها می‌رسد، کفش‌هایی با رنگ‌های صورتی ملایم یا کرم رنگ پا، در ترندهای کفش 2017 به دنیای مد راه یافتند و البته خیلی سریع محبوب شدند. این کفش را از برند دون لندن (Dune London) انتخاب کنید.
ست مشکی
نگین‌های درخشان سوآروسکی روی مچ
برای آنکه جذابیت این تیپ مشکی زنانه را بیشتر کنید، به یک ساعت خاص نیاز دارید که روی مچ دستتان بدرخشد. هیچ انتخابی بهتر از سوآروسکی (Swarovski) نمی‎تواند جذابیت زنانه شما را به سادگی به رخ بکشد.
ست مشکی
کمی عطر میوه با کارتیر
جذابیت زنانه همیشه باید با یک رایحه گیرا همراه باشد. یک عطر گرم اما ملایم که رازآلودگی تیپ مشکی شما را بیشتر کند. ادو پرفیوم کارتیر (Cartier) پیشنهاد ما است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ست مشکی

کدخبر: 305328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟