افزایش نرخ گوشت مردم را نومید و شگفت زده کرده

به گزارش خبرنگار رکنا؛ علی اصغرملکی در ارتباط با افزایش قیمت گوشت گوسفندی در روزهای اخیر و جهش قیمت به بالای 40هزار تومان، اظهار کرد: قیمت گوشت در بازار متناسب با عرضه و تقاضا تعیین می‌شود وقیمت عرضه‌کنندگان با توجه به نوسان‌های قیمت گوشت این محصول را عرضه می‌کنند.

در حالی که بیشتر مقامات مسئول از ضرورت کنترل قیمت ارزاق عمومی از جمله گوشت سخن می گویند ، نرخ انواع گوشت گوسفندی ، گاو ، گوساله و سایر فرآورده های گوشتی سر به فلاک می زند .

منیره مومنی نژاد که کارمند و مادر سه فرزند است در پاسخ به این پرسش خبر نگار رکنا که افزایش قیمت گوشت چه تاثیری در تغذیه خانواده شما خواهد داشت ، گفت : ما نومید و شگفت زده شده ایم این طور که قیمت گوشت و خوراکی های دیگر بالا می رود ما مجبوریم به غذاهای ساده و بی کیفیت قناعت کنیم .

در عین حال ملکیرئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نیز گفت: در حال حاضر قیمت تفکیک شده‌ از بازار گوشت نمی‌توان اعلام کرد زیرا عرضه کنندگان گوشت را با توجه به قیمت خرید خود عرضه می‌کنند.

وی با بیان این که با وضع موجود امکان رصد صادرات توسط اتحادیه وجود ندارد، گفت: تمام تمرکز اتحادیه به روی بازار داخلی است و با توجه به این امر که مسئولین امور پشتیبانی دام کشور اعلام کردند در وضعیت ملتهب کنونی بازار از ذخایر استفاده می‌کنند ، امید می‌رود قیمت‌ها در روزهای آینده شکسته شود و به ثبات برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟