نوبخت: ۹۵۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد می‌شود

رکنا اقتصادی : محمد باقر نوبخت صبح پنجشنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار مهمی در بخش های مختلف است و استانی دینی و فرهنگی و توسعه‌ای محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان معین استان بوشهر در برنامه های توسعه فعالیت دارم، گفت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های توسعه است.رئیس سازمان برنامه و بودجه از بررسی طرح‌ها و پروژه‌های مختلف استان بوشهر در این سفر خبر داد و اضافه کرد: راه‌های توسعه استان در شورای اقتصاد مقاومتی بررسی می‌شود و راه‌کارهای مناسب ارائه خواهد شد.
وی از اختصاص هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: در سال‌های برنامه ششم توسعه ۹۵۰ هزار فرصت شغلی باید ایجاد شود.رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با اجرای طرح‌های مختلف در برنامه ششم توسعه، نرخ بیکاری کشور تک رقمی خواهد شد.نوبخت افزود: توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دستور کار است و میزان اشتغال در سطح کشور بر این اساس بهبود می‌یابد.
محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در آئینی با حضور مسئولان استان بوشهر، برای انجام برنامه‌های سفری یک روزه وارد بوشهر شد.رئیس سازمان برنامه و بودجه از تاسیسات اداره کل بنادر و دریانوردی و شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر بازدید می‌کند.
محمدباقر نوبخت در این سفر یک روزه خود به استان بوشهر با حضور در منطقه آب‌پخش دشتستان مشکلات طرح اصلاح آبیاری نوین در نخلستان‌های بررسی می‌کند. وی در سفر به استان بوشهر پس از بررسی روند اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر اجرای طرح مجتمع تجاری دلوار را مورد بررسی قرار می‌دهد. رئیس سازمان برنامه و بودجه با شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برخی مشکلات این استان را مورد بررسی قرار می‌دهد. بازدید از دهکده گردشگری ساحلی بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر محمدباقر نوبخت به استان بوشهر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:مهر

کدخبر: 236066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟