جلسه ویژه برای تسریع توسعه یاران شمالی، یادآوران و آزادگان شمالی

رکنا اقتصادی : سلطان کمالی، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در ابتدای این جلسه بیان کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که افزایش تولید بعد از برجام در میادین غرب کارون بدون حضور و همدلی سه شرکت بزرگ مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز اروندان و مناطق نفت خیز جنوب عملی نبوده است و تلاش و همکاری بی وقفه این سه شرکت، موجب افزایش تولید نفت در غرب کارون شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این همکاری به‌خصوص میان شرکت اروندان و متن باعث شده تا سقف تولید شرکت اروندان به حدود ۴۰۰ هزار بشکه در روز برسد و امیدواریم تا پایان سال جاری میزان تولید از میادین تحت سرپرستی این شرکت به مرز ۴۵۰ هزار بشکه افزایش یابد.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به دلیل اهمیت و جایگاهی که میادین مشترک دارند، تحویل و تحول آنها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.
کمالی توسعه میادین مشترک را پیشرفتی عظیم به نفع مصالح کشور دانست و یادآور شد: گماردن مدیران جوان و متخصص برای مدیریت این میادین مشترک نشان دهنده آن است که تلاش می‌شود تا با حضور نیروهایی پویا و شاداب، پروژه را با سرعت هر چه بیشتر به اتمام برسانیم.
در ادامه این نشست، نورالدین شهنازی زاده، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، نتیجه مطلوب برداشت نفت را مرهون نگرش مشترک و همدلی دو شرکت اروندان و متن برشمرد و افزود: همواره حضور بهره برداری همفکر، باعث تسهیل در تمامی امور می شود و جای بسی خوشحالی است که شرکت اروندان بنای تعامل سازنده را داشته و توانستیم منافع مشترک را در اسرع وقت تامین کنیم.
شهنازی زاده در پایان سخنان خود اظهار کرد: با نگاهی عمیق به این موضوع که هر دو شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است، دیدگاه تعاملی برای انجام بهینه کلیه جوانب کار قوت می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:ایسنا

کدخبر: 236353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟