نمایشگاه موتور سیکلت برگزار می شود

رکنااقتصادی: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه صنعت  موتورسیکلت، حرکت به سوی هوای پاک، بهبود کیفیت محصولات، خدمات و معرفی پتانسیل‌های موجود واحدهای تولیدی ـ صادراتی کشور عنوان شده است.

 اطلاع‌رسانی پیرامون آخرین محصولات، دستاوردها، معرفی برندهای فعال و مطرح خارجی و ایرانی، انتقال تجربیات و ارتقاء دانش تولید داخلی، فرهنگ‌سازی در راستای حفظ محیط زیست با استفاده از فناوری‌های نوین و سازگار با محیط زیست و معرفی محصولات نقلیه‌ای با مصرف سوخت پایین به منظور کاهش آلودگی هوا از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه موتورسیکلت است.

شرکت‌کنندگان در بخش خارجی نمایشگاه، شرکت‌ها و برندهای معتبر از کشورهای چین و تایوان هستند که به همراه تولیدکنندگان و شرکت‌های ایرانی، محصولات خود را در زمینه انواع  نیرو محرکه مانند موتورسیکلت، دوچرخه، وسایل نقلیه سه چرخ، چهار چرخ، ساحلی و مخصوص برف، وسایل نقلیه بدون سوخت مانند دوچرخه، سه‌چرخه، اسکوتر، اسکیت و غیره را تا 30 دی به نمایش می‌گذارند.

در طول برگزاری نمایشگاه همچنین همایش مربوط به صنعت موتورسیکلت ایران و تست محصولات مرتبط برگزار خواهد شد.بر اساس این گزارش این نمایشگاه که بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری مشترک خارجی و تولید محصولات متنوع و سازگار با محیط زیست است در فضایی به وسعت 3400 مترمربع و  با حضور 60 شرکت ایرانی و 45 شرکت خارجی گشایش می‌یابد.

 

کدخبر: 238261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟