قیمت کالاهای اساسی جهت توزیع در سبد کالایی شب عید ابلاغ شد

کارگروه تنظیم بازار کشور، قیمت مصرف‌کننده جهت سبد کالایی وزرات رفاه که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری توزیع خواهد شد را برای هر کیلوگرم برنج هندی مرغوب سه‌هزار و ۸۰۰ تومان، برنج اروگوئه دوهزار و ۶۰۰ تومان و سایر برنج‌های وارداتی دوهزار تومان تصویب و ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، کارگروه تنظیم بازار همچنین نرخ‌های مصوب مصرف‌کننده در کالای شکر جهت توزیع در سبد کالایی شب عید و عرضه در شبکه‌های توزیع منتخب را نیز به شرح ذیل تصویب و ابلاغ کرده است:
- قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم شکر بسته‌بندی جهت عرضه در شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارمندی و کارگری سه‌هزار و ۲۰۰ تومان.
- قیمت فروش بسته‌بندی ۹۰۰ گرمی شکر در شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارمندی و کارگری دوهزار و ۹۵۰ تومان.
این گزارش می‌افزاید: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار درباره کالای کره، هر بسته کره ۱۰۰ گرمی به قیمت دوهزار و ۹۰۰ تومان و بسته‌های ۵۰ گرمی نیز با قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان در سبد کالا توزیع خواهد شد.
بر اساس این مصوبه؛ تأمین مقدار پنج‌هزار تن کره از محل واردات و همچنین بسته‌بندی شکرسفید و کره بر عهده شرکت بازرگانی دولتی ایران نهاده شده و این شرکت مکلف است این کالاها را بسته‌بندی کرده و در شبکه‌های توزیع منتخب که اسامی آنها در زمان مقتضی اعلام خواهد شد، با قیمت مصوب عرضه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟