پرستاران استان گلستان 280 میلیارد تومان طلب دارند

رکنااقتصادی: دکتر عبدالرضا فاضل در آئین بزرگداشت روز پرستار در گرگان با اشاره به اینکه مطالبات و معوقات پرستان یک مشکل کشور است، اظهار کرد: پرستاران خط مقدم نظام سلامت هستند و سعی ما این است که تا قبل از عید نوروز بخشی از دغدغه هایی که برای این قشر بوجود آمده را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی یکی دیگر از دغدغه هایی پرستاران است که این موضوع باعث ایجاد مشکل در اجرای طرح در بیمارستانها شده است.

فاضل با بیان اینکه پرستاری ترکیبی از عشق، هنر Art و مهارت است که با علم و تخصص آمیخته شده، عنوان کرد: روز پرستار بهانه‎ای برای قدردانی از زحمتکشان این عرصه است.

وی به موضوع لغو ماموریت های آموزشی پرستاران در استان اشاره کرد و افزود: این شرایط به دلیل محدودیت های مالی وضع شده و اگر این ماموریت های آموزشی نباشد نمی‌توان بیمارستان ها را درجه بندی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه پرستاران از عمل‎ گرایی خارج شدند، تاکید کرد: پرستاران باید در دوره های آموزشی خود عمل گرا باشند و دغدغه کار عملی داشته باشند و این بد است که پزشک یا پرستار در انجام کارهای خود تخصص لازم را نداشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟