خودروهای هیبریدی در ایران تجاری سازی می شوند

رکنااقتصادی: فیلیپ اورتلاو در ارتباط با ارزیابی صنعت خودرو ایران برای سرمایه گذاری، اظهار کرد: صنعت خودرو ایران چشم‌انداز روشنی در پیش رو دارد و نگاه سرمایه گذاران خارجی نسبت به این صنعت بسیار مثبت است.

مدیرعامل شرکت پانچ بلژیک(یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیریبکس اتوماتیک در جهان) ادامه داد: ایران در حوزه خودرو دارای ظرفیت‌های بالایی بوده و دارای تولیدکنندگان مهمی برای تامین بازار داخلی و بازارهای منطقه دارد.

وی با اشاره به در اختیار گرفتن بازارهای صادراتی توسط خودروسازان ایرانی در آینده‌ای نزدیک، گفت: با توجه به شروع صادرات خودرو توسط 2 قطب خودروسازی ایران به کشورهای منطقه مانند عراق نگاه سرمایه گذاران خارجی به این صنعت بسیار مثبت خواهد بود و چشم انداز خوبی پیش روی این صنعت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پانچ بلژیک با بیان این که در آینده، بلژیک می‌تواند در زمینه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو با ایران همکاری‌های خوبی داشته باشند، افزود: در حال حاضر با شرکا‌ی ایرانی قراردادهای خوبی بسته شده از جمله آن می‌توان به شروع تولید گیربکس‌های اتوماتیک در ماه‌های آینده در ایران اشاره کرد که تا 500 هزار دستگاه در سال تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: البته شرکت‌های بلژیکی در زمینه‌های مختلفی در حال مزاکره با خودروسازان ایرانی هستند که از جمله آن می‌توان به انتقال دانش و فناوری تولید خودروهای هیبریدی اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟