با خودرو روسی آماده ورود به بازار آشنا شوید + تصاویر و قیمت

رکنا اقتصادی: البته نام پاتریوت بی درنگ ما را به یاد محصول معروف جیپ می اندازد. این پاتریوت البته با آن پاتریوت تفاوت های زیادی دارد. نام گذاری این محصول به نامی که قبلا روی یک خودرو گذاشته شده خودش از آن کارهایی است که خودروسازان بزرگ جهان اصلا انجام نمی دهند!

این خودروی روسی که با مانند محصولات دیگر صنعت خودرو روسیه از قدیم تا کنون ظاهر قدرتمندی دارد، از یک پیشرانه بنزینی 2700 سی سی بهره می برد که توانی معادل 134 اسب بخار و گشتاور 2100 نیوتن متر دارد ، البته در کاتالوگ توزیع شده توسط این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران قدرت پبشرانه 128 اسب بخار قید شده است که هر کدام از عددهای اعلام شده که صحیح باشد نشان می دهد طراحان فنی پاتریوت روس آنقدرها هم روی راندمان موتور این خودرو وقت نگذاشته اند.

همچنین جعبه دنده این خودرو 5 سرعته و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه 4WD است.

patriotUAZ

خودروی اس یو وی پاتریوت از محصولات UAZ روسیه است که در کارخانه این شرکت در شهر اولیانفسک تولید می شود و از قابلیت های این خودروی شاسی بلند می توان به سیستم تعلیق قوی، قابلیت تردد در مناطق ناهموار، ظرفیت حمل بار کافی و دو دیفرانسیل بودن آن اشاره کرد.

piot+UAZ

با توجه به سادگی طراحی این خودرو در صورت عرضه این شاسی بلند روس با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب انتظار می رود این اس یو وی گزینه مناسبی برای خودروی کار سازمان ها در مناطق صعب العبور و شرایط سخت اقلیمی باشد.

پاتریوت روس در ایران با دو تیپ SUV و پیکاپ عرضه می شود و قیمت حدود 100 تا 130 میلیون تومان برای آن پیش بینی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟