کارمانیا خودرهایش را آنلاین می فروشد

رکنا اقتصادی: علیرضا زرین فکر مدیر روابط عمومی خودرو سازی کارمانیابا بیان این که در این طرح راهکار جدیدی برای خرید در شهرهای فاقد نمایندگی دیده شده است گفت: در خرید آنلاین محوصولات BYD درصورتی که در شهر مورد نظر خریدار، نمایندگی مجاز جهت ارایه مدارک وجود نداشته باشد، خریدار می تواند با انتخاب دفتر مرکزی در تهران به عنوان مبدا این فرآیند، مدارک خود را با پست به دفتر مرکزی ارسال و فرآیند خرید آنلاین خود را تکمیل کند.
او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره خودروهای تولیدی در شرکت کارمانیا در منطقه اقتصادی ارگ بم اظهار کرد: خط تولید شرکت کارمانیا تولید کننده مدل S۶ شرکت BYDچین بهمن ماه سال جاری با حضور رحمانی فضلی، وزیر کشور افتتاح شد و در حال حاضر 14 درصد از فرایند تولید مدل S6 داخلی سازی شده است.
علیرضا زرین فکر با اشاره به اینکه تا تابستان جاری داخلی سازی به میزان 20 درصد افزایش خواهد یافت و در این راستا تمامی قطعاتی که ویژه داخلی سازی برنامه ریزی شده مشخص است و قراردادهای تولید بسیاری از آنها منعقد شده است.
او همچنین به رو نمایی از دو خودرو در نمایشگاه شهر آفتاب اشاره کرد و گفت:F3 در دو تیپ دستی و اتومات به ترتیب با قیمت های 51 و 55 میلیون تومان، و خودروی سانگ با قیمت 125 میلیون تومان در نمایشگاه خودرو تهران رو نمایی شدند.
مدیرروابط عمومی کارمانیا با اشاره به اینکه پیش فروش F3 از اردیبهشت ماه سال آینده و سانگ از شهریورماه سال آتی آغاز خواهد شد، اظهار کرد:در سال آینده خودروهای تانگ و سانگ هیبریدی را به بازار عرضه خواهیم کرد.:
در این طرح خودرو S6 با قیمت 98 میلیون و 700 هزار تومان و e6 با قیمت روز عرضه خواهن شد. موعد تحویل خودروها اردیبهشت و خرداد 96 بوده و خریداران خودرو S6 برحسب پیش پرداخت انتخابی از سود مشارکت 24 و 22 درصدی بهره مند خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟