آغاز مرحله جدید فروش ساندرو استپ وی از روز یکشنبه

رکنا اقتصادی: رضا تقوی با اشاره به استقبال بی نظیر هموطنان گرامی از فروش مرحله اول و دوم خودرو ساندرو استپ وی ،گفت: گروه خودرو سازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان عزیز مرحله سوم فروش اینترنتی این خودرو پر طرفدار را به اجرا در آورد.

وی خاطر نشان کرد: پیش فروش این خودرو از تاریخ یکشنبه مورخ۹۵/۱۲/۰۸ ساعت ۱۱:۰۰ بر روی سایت اینترنتی شرکت سایپا قرار خواهد گرفت و هموطنان می توانند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب که در مرحله دوم ۵۴۰۰ دستگاه خودرو استپ وی به فروش رسید افزود: در طرح گذشته ۵۰۰،۰۰۰ نفر متقاضی این خودرو بودند که با توجه به محدودیت های تولید، برای هر ۱۰۰ نفر یک دستگاه خودرو موجود بوده و این امر موجب گردید مشکلاتی در خصوص ثبت نام به وجود آید که در آینده نزدیک با افزایش حجم تولید، این موضوع مرتفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از دلایل استقبال بی نظیر از این محصول کیفیت بسیار مناسب محصولات شرکت پارس خودرو نسبت به سایر خودرو های موجود در بازار می باشد و اجرای به موقع تعهدات و خدمات پس از فروش متمایز گروه خودروسازی سایپا در سطح کشور، باعث گردیده این محصول جزء خودروهای پرطرفدار و پرفروش بازار خودرو به حساب آید که مصداق بارز این موضوع وجود خودروهای برند مشابه این خودرو در بازار بوده که از لحاظ میزان تقاضا بهیچ وجه قابل قیاس با تقاضای این محصول نمی باشد.

رضا تقوی گفت: پیش فروش این خودرو به قیمت روز محاسبه می گردد و در راستای حمایت از مشتریان و توزیع عادلانه این خودرو محدودیت هایی در خصوص کد ملی ایجاد گردیده و مشتریان با یک کد ملی فقط مجاز به ثبت نام یک خودرو می باشند و همچنین مشتریانی که در مراحل قبلی نسبت به خرید این خودرو اقدام نموده اند در این مرحله نمی توانند دراین طرح شرکت نمایند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی از هموطنان محترم درخواست نمود به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، مشتریان گرامی فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com یا www.saipa.iranecar.com اقدام به ثبت نام نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟