عضویت ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در تعاونی‌های روستایی

رکنا اقتصادی: حجت الاسلام و المسلمین رحمت عابدی در جریان سفر خود به استان یزد در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور، اظهار کرد: از ظرفیت تمام تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها سعی داریم استفاده کنیم که زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به این که اتحادیه‌های ملی از جمله اتحادیه زنبورداران، دامداران، کشاورزان، ماهی‌های سردآبی و موارد دیگر اشراف خوبی بر سایر اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی دارند، گفت: سعی شده که فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت این اتحادیه‌ها انجام شود تا تاثیر هرچه بیشتر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور در ادامه با اشاره به این که مخاطبین سازمان تعاون روستایی نزدیک به ۳۰ میلیون نفر هستند، افزود: از بدو ورود در نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، بیشترین فعالیت در بخش‌ها قرار گرفته است.

عابدی با اشاره به اقداماتی که در زمینه شیلات در استان یزد صورت گرفته، تصریح کرد: در بخش اتحادیه‌ها از جمله اتحادیه ملی ماهی‌های سردآبی که به تازگی شروع به فعالیت کرده، اقدامات خوبی در زمینه‌های فرهنگی صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان با بیان این که کشاورزی قطب اقتصادی کشور است و تعداد زیادی از مردم کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این عرصه مرتبط هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همایش‌هایی که در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اتحادیه‌ها مشارکت خوبی ایفا کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟