برنامه ویژه سازمان حمایت برای برخورد با گرانفروشان در ایام نوروز

رکنا اقتصادی:شهرام میرآخورلو  با اشاره به طرح های نوروزی سازمان حمایت، گفت: طرح های ویژه نظارت سازمان از اول اسفند ماه جاری آغاز شده و تا پایان فرودین سال ۹۶ ادامه دارد.
وی با بیان اینکه تلاش شده با همکاری سایر دستگاه ها از جمله اتاق اصناف، سازمان تعزیرات، وزارت جهاد و سازمان استاندارد، گشت های ویژه نظارتی داشته باشیم، افزود: مهمترین مراکزی که مد نظر ما است مراکز گردشگری، حمل و نقل اعم از بار و مسافر در حوزه های هوایی، ریلی، جاده ای، کالا و خدمات پرمصرف، میوه و تره بار به خصوص سیب و پرتقال، آجیل و شیرینی، کیف و کفش و پوشاک است.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به ۳ هزار نفر بازرس کنترل و نظارت اشاره کرد و گفت: این بازرسان کار نظارت بر این کالاها را انجام می دهند.
میرآخورلو با اشاره به اینکه در کنار این موارد، گشت های ویژه نظارتی بر حراج و فروش های فوق العاده و نمایشگاه ها نظارت می کند، اظهار داشت: این نمایشگاه قرار شده با قیمت مناسب کالا در اختیار مصرف کنندگان بگذارند بنابراین اگر افزایش قیمت داشته باشند، مشمول تخلف می شود.
وی با اعلام اینکه طرح نوروزی مجموعه اقداماتی است که سازمان با همکاری سازمان های صنعت و معدن و اتاق اصناف برای عرضه و تقاضای بازار انجام می گیرد، افزود: اگر تخلفی اتفاق بیفتد، مردم می توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند یا به معاونت های بازرسی و نظارت سازمان های صنعت و معدن مراجعه کنند.
معاون سازمان حمایت در خصوص نظارت بر خدمات امدادی خودرو در نوروز، گفت: خدمات جاده ای به عنوان یک پکیج دیده شده است و اگر تخلفی از سوی این نوع خدمات دهی دیده شود، با آنها برخورد می شود.
میرآخورلو ادامه داد: با شرکت های بزرگ تولیدکننده خودرو که پیشتیبانی از خدمات پس از فروش می کنند هماهنگی لازم انجام گرفته تا در مکان هایی که تردد می شود اکیپپ های سیار بگذارند تا خدمات مناسب پوشش دهند و بازار امن و ارامی برای شب عید و نوروز ۹۶ داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟