پرداخت بن خرید نوروزی به مددجویان کمیته امداد استان تهران

رکنا اقتصادی: محسن ولیئی گفت: هر سال مددجویان نهادهای حمایتی در آستانه عید نوروز مبلغی را تحت عنوان عیدی دریافت می کنند و ما نیز در کمیته امداد تهران سال گذشته در مجموع حدود 40 میلیارد ریال عیدی به مددجویان کمیته امداد پرداخت کردیم.

وی افزود: سال گذشته به هر خانواده یک نفره تحت پوشش کمیته امداد 53 هزار تومان، دو نفره 60 هزار تومان، 3 نفره 71 هزار تومان، 4 نفره 82 هزار تومان و پنج نفره 100 هزار تومان بن خرید از فروشگاه اهداء شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به ارائه بن های خرید به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران اظهارکرد: سال گذشته با همکاری فروشگاه طرف قرارداد کمیته امداد، بن خرید کالا که مبلغ آن معادل یک ماه مستمری بود به مددجویان استان تهران پرداخت شد و علاوه بر این بن، عیدی نقدی نیز به صورت کشوری برای همه مددجویان امداد در نظر گرفته شد.

ولیئی ادامه داد: از سال گذشته فروشگاه نوروزی کمیته امداد برگزار نشد و از طریق ارائه بن، شرایط برای خرید خانوارها فراهم شد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد برای ارائه عیدی به مددجویان این نهاد حمایتی تصریح کرد: در سال جاری نیز جهت حفظ عزت نفس جامعه هدف، در نظرداریم از طریق یکی از فروشگاه های خدمات کالا در سطح شهر تهران به مددجویان بن ارائه کرده و شرایط را برای خرید آنها فراهم کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟