خودرو سازها برای شب عید چه می کنند؟

رکنا اقتصادی: در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو ۳۲.۷ درصد افزایش یافته و از ۴۷ هزار و ۶۰۷ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به ۶۳ هزار و ۱۶۶ دستگاه رسید.

تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا به عنوان رقیب ایران خودرو نیز با افزایش همراه بوده و با رشد ۶۲.۵ درصدی از ۳۳ هزار و ۵۴ دستگاه در بهمن ماه ۱۳۹۴ به ۵۳ هزار و ۷۰۶ دستگاه افزایش یافت.

بهمن ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی راین نیز ۷۶.۱ درصد افزایش یافته و از ۱۴۲ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به ۲۵۰ دستگاه رسید.

همچنین تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران نیز با رشد ۷۵.۷ درصدی همراه بوده و از ۳۲۷۲ دستگاه در بهمن ماه ۱۳۹۴ به ۵۷۵۰ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید این محصولات در کرمان موتور نیز ۱۴۰ درصد افزایش یافته و از ۲۱۱۰ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به ۵۰۶۵ دستگاه رسید.

اما برخلاف این شرکت‌ها تولید انواع سواری در سازه‌های خودرو دیار با توقف همراه بوده و با افت ۱۰۰ درصدی از ۵۲ دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید این محصولات در گروه بهمن هم ۲۱.۶ درصد افت داشته و از ۳۰۶ دستگاه در بهمن ماه ۱۳۹۴ به ۲۴۰ دستگاه کاهش یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟