دولت حقوق اسفند ماه فرهنگیان را زودتر از موعد پرداخت کرد

رکنا قتصادی: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی روز شنبه در حاشیه هشتمین دوره مجلس دانش آموزی در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مطالبات معلمان نیز اظهار داشت: پاداش بازنشستگی فرهنگیان تا سال 94 پرداخت شده است، اما بخشی دیگر از مطالبات از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 و حق التدریس ها از ابتدای مهر تا پایان امسال باقی مانده است.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال تلاش می کنیم بخشی از مطالبات معلمان را پرداخت کنیم و با سازمان مدیریت در حال رایزنی هستیم تا بخشی از مطالبات را تا پایان سال بپردازیم و بخش دیگر برای سال آینده باقی می ماند.

* مجلس دانش آموزی تمرین فعالیت اجتماعی و سیاسی برای دانش آموزان است

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مجلس دانش آموزی تمرین فعالیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای حضور دانش آموزان در جامعه است.

دانش آشتیانی اظهار داشت: این مجلس بازوی مشورتی قوی برای مدیران آموزش و پرورش است زیرا مخاطبان تصمیم گیری ما دانش آموزان هستند و نمایندگان آنها به عنوان بازوی مشورتی مدیران در مجلس دانش آموزی حضور دارند.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان در سال آینده گفت: کارگروهی را برای تدوین نظام جدید حقوق معلمان تعیین کرده ایم که در آن بحث رتبه بندی را هم خواهیم داشت.

** گزارش بازگشت سه هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان دریافت نکردیم

وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشت مبلغ سه هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بنده نیز این مبلغ را شنیده ام اما هنوز گزارش آن به ما نرسیده و تا جایی که اطلاع دارم 800 میلیارد تومان به صندوق برگشته است.

دانش آشتیانی افزود: کمیته ای که در این باره تعیین کرده ایم در حال بررسی وضعیت صندوق است و شرکت ها و هیات مدیره هایی که فعال نبودند را تغییر داده و افراد متخصص بکار گرفته ایم، به عنوان مثال هیات مدیره جدید بانک سرمایه از سوی بانک مرکزی تایید شده اند و بزودی بکار گرفته می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟