تخریب شبانه خوابگاه دانشجویان آموزشکده ملا صدرا از سوی فرودگاه رامسر

رکنا اقتصادی:اسماعیل گوهررستمی اظهار کرد: آموزشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۹ هکتار با سه رشته آغاز به کار کرد و در حال حاضر دارای هشت رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی است.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم تصمیم بر این شد تا فرودگاه رامسر بین‌المللی شود و آموزشکده فنی و حرفه‌ای ملاصدرا با این تصمیم در طرح توسعه فرودگاه قرار گرفت.

رئیس آموزشکده ملاصدرا رامسر خاطرنشان کرد: مصوبات هیئت دولت مشخص است و قرار بود فرودگاه رامسر با قیمت کارشناسی نسبت به ساخت‌وساز اقدام کند.

گوهررستمی افزود: بر اساس این مصوبه باید عمل شود اما پس از تخریب این فضا هیچگونه صورت جلسه‌ای انجام نشده و به صورت شبانه ساختمان و خوابگاه را از بین بردند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از شش هزار متر مربع اعیان تخریب و 5.8 هکتار زمین‌های دانشکده در حال توسعه قرار گرفت و پنج هزار مترمربع باقیمانده و دو هزار مترمربع ساختمان موجود در طرح فرودگاه رامسر قرار گرفت.

رئیس آموزشکده ملاصدرا رامسر افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که از گذشته به عمل آمد باید از فرودگاه پنج میلیارد تومان به آموزشکده پرداخت شود که از این مبلغ تنها یک میلیارد تومان واریز و چهار میلیارد تومان باقی مانده پرداخت نشده است.

گوهر رستمی تصریح کرد : در سال ۹۴ به همراه مسئولان رامسر در شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور حضور پیدا کردیم و قرار شد معاون فنی این شرکت چهار میلیارد تومان دیگر را تا پایان آذر ۹۴ پرداخت کند که تا به امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: این طرح مربوط به اداره مسکن راه و شهرسازی است و باید مطالبات را پرداخت کند اما این اداره فرودگاه را به شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور واگذار کرده و تعهدات آن به این شرکت مربوط است.

رئیس آموزشکده ملاصدرا رامسر افزود: از سوی فرودگاه کشور زمین 5.4 هکتاری به جای این آموزشکده داده شده است و باید هزینه ساخت و ساز آن را پرداخت کنند که تا به امروز عملی نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟