چند نکته درباره صورتحساب سهام عدالت

رکنا اقتصادی: افشین انصاری افزود:با پایان مهلت 10 روزه مراجعه دارندگان سهام عدالت بر اساس رقم سمت راست کد ملی آنها، همه مشمولین از جمعه(27 اسفند) می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از صورتحساب خود مطلع شوند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس با اشاره به راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به تماس های مشمولین سهام عدالت گفت :مشمولان سهام می توانند با سامانه 83338 تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را در این زمینه دریافت کنند .

انصاری با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون و 329هزار نفر در استان فارس که مراحل ثبت نام آنان در سال های گذشته تکمیل شده ، مشمول دریافت سهام می شوند درباره افراد بازمانده از ثبت نام گفت: مجوز ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت صادر شده است اما زمان مشخصی برای ثبت نام بازماندگان سهام عدالت اعلام نشده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس افزود:ثبت نام این افراد در زمان مناسب انجام خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه بعد از راه اندازی سامانه سهام عدالت ، برخی از مردم با مراجعه به این سامانه با این پیغام مواجه شده اندکه مراجعه کننده گرامی شماره ملی وارد شده در فهرست مشمولین ثبت نام شده سهام عدالت نمی باشد گفت: با توجه به اینکه بسیاری از این افراد که عمدتا از اقشار متوسط و ضعیف جامعه نیز هستند، خواستار بررسی امکان ثبت نام جدید در طرح سهام عدالت شده اند، نام نویسی از این افراد در آینده انجام و در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای 31 میلیون نفر ایرانی که هنوز در طرح سهام عدالت ثبت‌نام نکرده‌اند در وقت مناسبی به عنوان جامانده‌ها از این طرح، پیشنهاد برای تخصیص سهام صورت خواهد گرفت اضافه کرد:در این مرحله ثبت نام از متقاضیان جامانده انجام نمی شود.

انصاری در مورد وضعیت افرادی که سهام عدالت گرفته اند اما تا قبل از آزادسازی فوت کرده اند گفت: سهام عدالت این افراد محفوظ باقی می‌ماند و به وراث می‌رسد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس با بیان اینکه دریافت سود سهام عدالت در سال ٩٦حق قانونی همه مشمولان سهام عدالت است گفت:پیش بینی می شود هر دو یا سه ماه یکبار سود سهام عدالت به شماره حساب دارندگان این سهام واریز شود.

منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟