هشدار به آژانس های گردشگری: فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی تخلف است

رکنا اقتصادی: تعطیلات سال جدید در همه کشورها، با شکل‌گیری موج سفرهای داخلی و همچنین خارجی همراه است. در ایران نیز عید نوروز، رسمی دیرینه که از روز نخست فروردین هر سال آغاز می‌شود، با فراهم آوردن فراغت کافی خانواده‌ها را به سمت برنامه‌ ریزی برای سفرهای نوروزی متمایل می‌ کند.
علاوه‌ بر این در سال‌ های اخیر، با افزایش جمعیت طبقه متوسط در کشور و رونق گردشگری در کشورهای همجوار ایران، سفرهای خارجی نیز با استقبال زیادی روبه‌ رو شده است و بسیاری از خانواده‌های ایرانی، مقاصد غیرداخلی را برای سفرهای نوروزی برمی‌ گزینند.
به دنبال این تغییر روند و رونق سفرهای خارجی، نظارت و توجه به رعایت قوانین و مقررات این دسته از مسافرت ‌ها، مورد توجه جدی نهادهای نظارتی و مسئول در این حوزه قرار گرفته است.
از جمله تخلفاتی که برخی دفاتر و شرکت های متفرقه، در ایام نوروز انجام می دهند دعوت، تبلیغ و فروش بلیت خوانندگان لس آنجلسی است که با اطلاع از حضور گسترده هموطنان ایرانی در کشورهایی چون ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و امارات، نسبت به برگزاری کنسرت های خود اقدام می کنند.
با این اوصاف، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در بخشنامه ای به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری پایتخت، تاکید کرده است "با توجه به گزارشات واصله، برخی شرکت های خدمات مسافرتی اقدام به فروش مستقیم بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلس می کنند که این اقدام، تخلف تلقی و در صورت احراز، پرونده دفاتر خاطی جهت اتخاذ تصمیم به کمیسیون فنی احاله خواهد شد."
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟