توافق رجا و اسنپ برای جابجایی مسافران قطار

رکنا قتصادی: روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این خدمت با تسهیلات ویژه که بر اساس توافقات انجام شده با یکی از شرکت های حمل ونقل درون شهری (اسنپ) ارائه می شود به عنوان خدمات ویژه و مکمل حمل مسافر به هموطنان عزیز در تهران و کرج می باشد.

بر اساس تفاهم صورت گرفته بین شرکت رجا و این شرکت حمل و نقل درون شهری (اسنپ)، مسافران قطارهای این شرکت از تاریخ 16 فروردین 96 به بعد برای مدت ۱۵ روز قادر خواهند بود سفر درون شهری خود را در تهران با اسنپ و سفر برون شهری خود را با قطارهای رجا انجام دهند.

روابط عمومی رجا افزود: افرادی که متقاضی استفاده از قطارهای این شرکت و استفاده از خدمات این شرکت حمل و نقل درون شهری (اسنپ) هستند، در بازه زمانی اعلام شده از تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد (از مبدأ یا به مقصد ایستگاه راه آهن تهران) بهره مند می شوند.

این تخفیفات در مرحله نخست برای مسافران قطارهای با مبدا تهران به مقصد شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز و یا بالعکس قابل استفاده خواهد بود و در صورت استقبال از این طرح و موفقیت آمیز بودن آن تمدید خواهد شد.

سامانه ی ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا با شماره 1539 (از تهران) و 88347073 -021 (از شهرستان) و مرکز پشتیبانی این شرکت حمل و نقل درون شهری (اسنپ) نیز به شماره 48849000 به صورت شبانه روزی در خدمت مسافران محترم هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟