کسادی کار  کسبه‌ی پلاسکو در پاساژ نور

رکنا اقتصادی:مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با اشاره به آخرین وضعیت کسبه‌ی حادثه Incident دیده پلاسکو اظهار داشت: ۲۳۴ نفر از کسبه‌ی پلاسکو به مجتمع نور تهران نقل مکان کرده اند و حدود ۵۰ نفر درحال تعمیر و دکور زنی واحد هایشان برای فعالیت هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه بخش زیادی از افراد از میزان فروششان در ایام منتهی به عید رضایت نداشته اند، افزود: عمده‌ی کسبه به اینکه میزان فروش آن‌ها نسبت به زمانی که در پلاسکو بوده اند بسیار کاهش یافته است و برخی از افراد در هفته ۶ الی ۷ پیراهن فروخته و به طور تقریبی حدود ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده اند، معترض بودند.
درودیان با توجه به اینکه کسبه‌ی پلاسکو تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه اجاره بها نمی‌پردازند تصریح کرد: اجاره بهای کسبه‌ی پلاسکو بعد از تاریخ یاد شده باید توسط خود افراد پرداخت شود، اما با شرایط پیش رو توان پرداخت اجاره بها توسط کسبه دور از ذهن خواهد بود.
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در این راستا ادامه داد: قول داده شد تا مبلغ ۳۰۰ میلیونی از سوی سازمان ذیربط با هدف تسهیل و گشایش امور کسبه پرداخت شود، ولی هنوز حتی یک نفر از کسبه‌ی پلاسکو هم موفق به دریافت نشده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟