فرودگاه شهرستان بستک بازگشایی می‌شود

رکنا اقتصادی:جاسم جادری شامگاه یکشنبه در سخنانی در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان بستک با اشاره به برنامه های توسعه‌ای برای غرب استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از برنامه ها، احیاء فرودگاه بستک است و در راستای جذب اعتباراتی برای احیاء این فرودگاه در سال 96 در حال پیگیری هستیم.
وی همچنین با اشاره به توجه بی نظیر دولت و نظام برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان بیان داشت: امروز هرمزگان به عنوان یک کارگاه سازندگی در کشور مطرح است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: پس از اجرای برجام برای نزدیک به 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در ایران تفاهم نامه منعقد شد و اولین پروژه سرمایه گذاری خارجی بعد از برجام در هرمزگان آغاز شد که احداث نیروگاه 1400 مگاواتی در شرق هرمزگان و شهرستان سیریک است.
جادری با بیان اینکه امروز آرامش و امنیت، وحدت و همگرایی و امیدواری در کشور وجود دارد، اضافه کرد: ین دولت صادقانه و با شفافیت همه چیز را با مردم در میان گذاشته است.
وی، روحیه مشارکت جویی و همکاری مردم بستک و همراهی آنان با نظام و مسئولان را زبانزد و مایه دلگرمی دانست و اظهارداشت: با دیدن این روحیه و همراهی مردم برای ادامه خدمت و تلاش بیشتر، انگیزه بیشتری پیدا می کنیم.
استاندار هرمزگان با اشاره به برخی اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم در استان هرمزگان، بیان داشت: در این دولت کار و تلاش بسیاری انجام شد به طوری که در سال 95 احداث و آسفالت هزار کیلومتر راه روستایی در هرمزگان در برنامه قرار گرفت و تا اسفند ماه سال گذشته 800 کیلومتر آن انجام شد که کاری بی سابقه در این استان بوده است.
جادری تصریح کرد: ظرفیت های اقتصادی فراوانی در غرب هرمزگان وجود دارد و مردم این منطقه مشارکت بسیار خوبی در اجرای کارهای خیرخواهانه دارند.
وی افزود: خودکفایی در تولید گندم، تک رقمی شدن نرخ تورم، رسیدن تولید نفت به بیش از چهار میلیون و 300 هزار بشکه و افزایش فروش نفت به بیش از دو میلیون و 300 هزار بشکه از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید بوده است و همچنین برای نخستین بار در برداشت گاز از پارس جنوبی از قطر پیش افتادیم و همه تلاش ها در جهت بهبود وضعیت کشور و رفتن به سمت توفیقات بیشتر بوده است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از سال 92 تا کنون در فصول مختلف بیش از 154 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های شهرستان بستک هزینه کرده و این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.
وی در سفر به شهرستان بستک ضمن بازدید از پروژه های عمرانی مهم این شهرستان روند تکمیل این طرح ها را مورد بررسی قرار داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:تسنیم

کدخبر: 257802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟