ثبت نام سری جدید سهام عدالت

رکنا اقتصادی: در حالی که سامانه سهام عدالت در روزهای پایانی سال گذشته رونمایی شد تا مشمولین بتوانند از طریق این سامانه صورتحساب دریافت کنند و در صورت تمایل سرمایه خود را تا سقف یک میلیون تومان برای هر یک از افراد خانوار افزایش دهند.
روند ارائه صورتحساب با گذشت یک ماه از سال 96 همچنان برای مشمولین ادامه دارد و در هفته گذشته سامانه سهام عدالت آماده دریافت شماره حساب شبا از مشمولین است که مشمولین فرصت دارند تا اردیبهشت ماه شماره حساب شبای خود را در سامانه وارد کنند که در صورت اتمام دوره و وارد نکردن شماره حساب سود سال یازدهم سهام عدالت در خزانه به امانت خواهد ماند تا اطلاعات افراد خود را تکمیل کنند.
مشولین سهام عدالت بخاطر داشته باشند که رقم حدودی سود پرداختی برای هر فرد 90 هزار تومان خواهد بود که این رقم فقط و فقط به شماره حساب شبای فرد واریز می‌شود و به همین دلیل تمامی مشمولین باید به صورت جداگانه حساب باز کرده و آن را به سامانه سهام عدالت برای دریافت سود ارائه دهند.
با این حال در میان مشمولین سهام عدالت افراد زیر 5 سال نیز وجود دارد که قانون Law سود‌دهی برای این افراد نیز مستثنی نخواهد بود و قیم و ولی این مشمولین باید به صورت جداگانه برای این افراد افتتاح حساب کرده و شماره حساب مستغلی را به سامانه سهام عدالت ارائه دهند.
علاوه بر این در میان مشمولین سهام عدالت افرادی هستند که دارای برگه سهام عدالت هستند ولی امکان ورود به سامانه برای این افراد وجود ندارد، این افراد به علت تکمیل نشده ثبت نام در حال حاضر جز مشمولین و جز بیش از 42 میلیون نفر به شمار نمی‌آیند و این افراد باید تا ثبت نام مجدد سری جدید مشمولین دست نگه دارند و در نوبت بعدی این افراد جز اولین نفرات در لیست مشمولین خواهند و در حال حاضر به هیچ وجه امکان پرداخت سود به افرادی که برگه ثبت نام ناقص دارند وجود ندارد.
ثبت نام سری جدید مشمولین سهام عدالت بعد از سامانه‌دهی سری قبلی سهامداران و پرداخت سود در نیمه دوم سال جاری صورت خواهد گرفت.
به گفته مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی زمان ثبت نام سری جدید مشمولین سهام عدالت در اواخر سال جاری خواهد بود که به صورت عمومی برای این امر اطلاع رسانی خواهد شد و در این میان افرادی که دارای برگه سهام عدالت با ثبت نام ناقص هستند در اولویت سری جدید مشمولین قرار می‌گیرند.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

نحوه ارائه شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت

 

تجاوز شرور تهرانی به بچه محل ورزشکار / مرا صدا زد و به داخل خانه کشاند+ عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

فیلم لحظه دستگیری مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد! + جزییات دردناک

مادرشوهر و عروس برای خوشگذرانی با 2 مرد قرار گذاشتند + عکس

اولین عکس از مادری که شاهزاده تروریست زایید! + عکس

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

عکس / دستگیری لیدرهای تجمعات

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

 

کدخبر: 259278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟