سازندگان پردیس بی‌وقفه مشغول کارند

رکنا اقتصادی:ایرج رهبر اظهار کرد: با افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان، سرعت پروژه‌ها در کلیه فازهای پردیس افزایش یافته است. احتمالا تا شش ماهه اول امسال نیمی از پردیس آماده می‌شود و تا ۲۲ بهمن شاهد افتتاح کامل مسکن مهر شهر جدید پردیس خواهیم بود.
وی خبر داد: در فاز ۵ که ما مشغول به اکر هستیم انشاءالله تا پایان اردیبهشت ماه ۱۷۰۰ واحد را تحویل می‌دهیم. البته در فازهای دیگر نیز کارها پیش می‌رود و احتمالا در فاز ۸ به زودی شاهد افتتاح خواهیم بود.
این سازنده مسکن مهر پردیس با بیان این‌که مسوولان وزارت راه و شهرسازی وعده داده‌اند که تا قبل از ۲۲ بهمن کل واحدهای بلامعارض پردیس تکمیل می‌شود، گفت: قیمت در تمام فازهای پردیس، کارشناسی و اعلام شده است. لذا افزایش قیمت نخواهیم داشت. مواردی وجود دارد که در برج‌های ۱۱ و ۱۴ طبقه به دلیل قفل ضدسرقت و اطفای حریق هزینه‌های بیشتری صورت گرفته اما با توجه به این‌که مسکن مهر اجاره ۹۹ ساله است این هزینه‌ها باید توسط دولت انجام شود. لذا متقاضیان نگران افزایش قیمت نباشند.
وی درخصوص آخرین وضعیت خدمات زیربنایی و روبنایی خاطرنشان کرد: در دولت قبل از آورده متقاضیان برای خدمات زیربنایی و روبنایی استفاده شده بود که باید به حساب مردم برگردد؛ زیرا آماده سازی باید از بودجه دولت تامین شود و خدماتی آب، برق، فاضلاب، مدرسه، کلانتری، مسجد، پارک و ... باید توسط شرکت‌های خدمات‌رسان انجام شود. در گذشته چون دولت بودجه ای برای این کار نداشته مقداری از آورده مردم استفاده شده که باید سر جای خودش برگردد.
رهبر با اشاره به تصمیم شرکت عمران برای تهاتر و فروش زمین‌های دولت به منظور تامین مالی خدمات و زیرساخت‌ها گفت: هنوز زمین‌ها فروش نرفته که دولت بتواند از این طریق منابعی به دست بیاورد.
این سازنده مسکن مهر با بیان این‌که شرکت عمران نمی‌تواند به تنهایی از عهده‌ی تمام کارها بربیاید گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس به هر حال نیاز به پشتیبانی های بالادستی دارد. مسابرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟