هدفمند شدن آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار در البرز

رکنا اقتصادی:این موضوع روز دوشنبه در کارگروه اشتغال استان البرز از سوی اعضای حاضر در جلسه از جمله معاون اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استاندار البرز، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی همراه با سایر متولیان امور اشتغالزایی از جمله صندوق های کارآفرینی و اقتصادی با توجه به آمار بالای فارغ التحصیلان مورد تاکید قرار گرفت.
 مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به اجرای طرح سفارش محور کردن آموزش های فنی و حرفه ای دراین نشست، گفت: درسالجاری در تلاش هستیم تا این مهم که ازسوی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است را هرچه سریعتر اجرایی کنیم.
تقی قیاسی تبار افزود: هدفمند شدن آموزش های فنی و حرفه ای با توجه به نیاز کار اصلی مهم است و با توجه به نامگذاری سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال، هرچه بیشتر درصدد اجرایی کردن آن هستیم.
وی ادامه داد: اشتغال پایدار از جمله مباحث مهم دراین زمینه به شمارمی رود که برای جلوگیری از هدر رفت تسهیلات اعطایی مشاغل درصدد آن هستیم تا هر نیروی که به ما معرفی می شود براساس نیاز بازار Store کار آموزش دیده و برنامه ریزی برای اشتغال او انجام شود.
قیاسی تبار خاطرشان کرد: معرفی نیروی کار توسط خود صنایع اتفاق می افتد و ما با محیط آموزشی لازم درتلاش برای آماده سازی نیروی کار مهارت دیده برای ورود به بازار کار هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟