زنان کار آفرین مازندران 16 میلیارد ریال تسهیلات می گیرند

رکنا اقتصادی:مریم جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این تسهیلات صندوق کار آفرینی در سه مرحله تا پایان آذر امسال به بانوان متقاضی در مازندران پرداخت می شود .
وی بیمه نبودن و داشتن ایده های شغلی را از جمله شرایط زنان برای دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی اعلام کرد و ادامه داد : همچنین بانوانی که همسرشان در آمد 20 میلیون ریالی دارند از جمله برخورداران از این تسهیلات هستند . 
مدیر کل امور بانوان و خانواده مازندران گفت : در 2 سال اخیر بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به بانوان استان از منابع صندوق کارآفرینی پرداخت شد . 
وی 50 تا 300 میلیون ریال میزان تسهیلات خود اشتغالی و 50 تا 100 میلیون ریال میزان تسهیلات مشاغل خانگی برای بانوان متقاضی دریافت این نوع تسهیلات برشمرد . 
جمشیدی اضافه کرد: اشتغال پایدار، تقویت جوامع محلی و کاهش بیکاری زنان ، توزیع عادلانه فرصت ها،منابع و امکانات میان زنان مستعد و توانمند از جمله اهداف پرداخت این نوع تسهیلات به زنان است . 
مازندران حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آنان را زنان تشکیل می دهند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟