افزایش ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در سال جاری

نادر پسنده با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی ایمن یکی از اهداف مهم این سازمان به شمار می‌رود، گفت: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی شناورهای مسافری و تفریحی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه به شمار می‌رود.
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی اظهار داشت: تقویت توان علمی کارشناسان دریایی یکی از الزمات مهم در حوزه دریایی به شمار می‌رود که از طریق برگزاری مستمر دوره‌های آموزش تخصصی و عملی با اساتید داخلی و خارجی محقق می‌گردد.
پسنده تصریح کرد: کنترل و پایش الکترونیکی تمامی آبراه‌های قابل کشتیرانی کشور و توسعه کیفیت خدمات دریایی به کشتی‌ها در بنادر از لحاظ فنی و تجهیزات و فرآیندهای کاری در دستور کار برنامه های امسال به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: در ایام نوروز ۶۹ فروند کشتی مسافری با ۸۸۲۰ صندلی و ۵۳ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۲۰۰۰ خودرو نیز به مسافران خدمات ارایه کردند.
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی در خصوص ارتقای ایمنی دریا گفت: امسال ارتقای ایمنی در دریا با ایجاد شناورهای ایمن‌تر مطابق با استانداردهای بین المللی خواهیم داشت و انجام بیش از ۵ میلیون نفرسفر دریایی بدون سانحه در این ایام نشانگر موثر بودن این اقدامات است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟