اصفهان در رده تخصیص اعتبارات یک استان مانده به آخر است

رکنا اقتصادی:وی با اشاره به ظرفیت‌هایی که در استان اصفهان وجود دارد، افزود: 12 هزار و 700 پروژه سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و خدماتی با اعتبار 105 هزار میلیارد ریال در 3.5 سال گذشته، انجام شده که نیمی مربوط به بخش خصوصی و نیمی هم دولتی است.
استاندار اصفهان به اشاره به افتتاح چندین پروژه عمرانی در سفر وزیر نیرو به اصفهان بیان داشت: 300 درصد استان اصفهان کویر است، البته این مسأله یک نعمت است که اخیراً متوجه مزایای آن شده‌ایم و یکی از آن‌ها آفتاب تابان است.
زرگرپور با اشاره به جذب 3.5 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری خارجی در سه سال و نیم گذشته، اضافه کرد: در رابطه با تولید انرژی خورشیدی 3 قرارداد ثبت سرمایه در استان داشته‌ایم.
وی در توضیح این قراردادها گفت: پروژه 450 مگاواتی با اعتبار 760 میلیون دلاری،50 مگاواتی با 11 میلیون دلار اعتبار و 10 مگاواتی با 7.8 میلیون دلار از جمله این پروژه‌ها بوده است.
استاندار اصفهان با اشاره به تولید 5 هزار مگاواتی انرژی که برای کل کشور برنامه‌ریزی‌شده، تصریح کرد: 10 درصد برنامه ششم در اصفهان محقق خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر پروژه‌ای که در شرق به بهره‌برداری برسد موظف است 50 درصد را از نیروهای بومی را به کار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟