جزئیات بودجه سال ۹۶ شورای عالی استان‌ها تصویب شد

رکنا اقتصادی: در سی و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها بررسی بودجه پیشنهادی شورای عالی استان‌ها و شوراهای فرادست در سال ۹۶ در دستور کار اعضا قرار گرفت.
به گفته مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها، کلیات بودجه شورای عالی استان‌ها در سال ۹۶ در جلسه گذشته و جزئیات آن در این جلسه به تصویب رسید.
وی ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد چنانچه پیشنهاداتی برای بودجه مطرح است، در کمیسیون تخصصی و تلفیق در جلسه آینده مطرح شود.
بررسی طرح «اجازه تصویب اساسنامه و تشکیل اتحادیه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی سراسر کشور» دستور بعدی سی و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها بود که در ادامه اعضای شورای عالی استان‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این موضوع مطرح کردند.
چمران در خصوص بررسی طرح اشاره شده گفت: کلیات این موضوع قرار است در مجلس شورای اسلامی مطرح و در نهایت آئین‌نامه‌های این طرح در هیأت دولت به تصویب برسد.
بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده ۳ اصلاحی قانون Law احداث تونل مشترک شهری» نیز سومین دستور جلسه امروز شورای عالی استان‌ها بود که قرار شد این طرح جهت بررسی بیشتر به کمیسیون حقوقی و عمرانی شورای عالی استان‌ها ارجاع داده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟