پژو ۳۰۱ اواخر امسال عرضه می‌شود

رکنا اقتصادی: هاشم یکه‌زارع در مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه ۱۰ جانبه بین‌المللی طراحی و تولید پلت‌فرم خودرو در ایران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود اولین محصول پلت‌فرمی که امروز قرارداد تولید و طراحی آن منعقد شد ظرف ۲.۵ سال آینده تولید و وارد بازار Store شود.

وی با بیان اینکه خودروهای صدونق‌دار، شاسی بلند، هیبریدی روی این پلت‌فرم تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۱۰ سال ۲۳ مدل خودرو بر روی این پلت فرم تولید خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: بعضی از خودروهای فعلی باید ظرف مدت زمانی به تدریج از رده خارج و خودروهای جدید جایگزین آنها شوند.

یکه‌زارع افزودک ایران خودرو از این پس تمرکز بیشتری در حوزه خدمات پس از فروش خواهد داشت. به گونه‌ای که وظیفه‌ماست که خودروهایی با قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش تولید و در اختیار هموطنان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو در همه جای دنیا لوکوموتیو سایر صنایع است، خاطرنشان کرد: اگر در ایران خودروسازی نداشتیم تنها سال گذشته باید ۱۳ میلیارد دلار ارز برای واردات یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو از کشور خارج می‌شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: رشد صنعت خودرو بدون همکاری‌های بین‌المللی ممکن نیست. بنابراین با اجرایی شدن برجام در سال گذشته توانستیم اولین قرارداد مشارکت بین‌المللی را با پژو فرانسه منعقد کنیم.

یکه‌زارع خاطرنشان کرد: تولید خودرو پژو ۲۰۰۸ رسما از هفته گذشته آغاز شد. از اواخر امسال نیز خودروی ۳۰۱ تولید و وارد بازار خواهد شد. پس از آن پژوه ۲۰۸ به تولید خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟