مسکن مهر به سال نهم کشید/واگذاری۱۲۴هزارواحد مسکن مهر تا اسفند

رکنا اقتصادی:احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه مراسم تحویل و افتتاح ۱۱۷۵ مسکن مهر در شهر جدید پردیس اعلام کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر، ساخت یک میلیون و ۹۴۲ هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و ۸۳۳ واحد افتتاح شده است. ۱۲۴ هزار واحد باقی مانده که امسال با تلاش مضاعف دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط افتتاح و تحویل داده خواهد شد.
مهرآبادی با بیان اینکه در شهر جدید پردیس ساخت ۵۰ هزار واحد از مجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده، گفت: نیمه اول خرداد ۳ هزار واحد دیگر دراین شهر افتتاح می‌شود و به مرور در فواصل زمانی مرتب شاهد افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس خواهیم بود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر همچنین عنوان کرد: دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در مجموع ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام بانک مسکن درنظر گرفته که حدود ۴۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده که با احتساب وام سایر بانک‌ها ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌شود.
وی گفت: دولت امسال برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب کرد و اوراق اسناد خزانه اسلامی در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است. در پردیس نیز تمام زیرساخت‌ها توسط شرکت عمران شهر جدید فراهم می‌شود به علاوه ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از اوراق اسناد خزانه اسلامی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان آن در اختیار شرکت عمران شهر جدید پردیس و مابقی در اختیار سایر شهرهای جدید برای تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز قرار داده‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 265877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟