مخابرات نحوه تسویه ودیعه‌ها را شفاف‌سازی کند

رکنا اقتصادی:حمیدرضا فولادگر با اشاره به عدم تعیین تکلیف ودیعه مشترکان همراه اول، اظهار داشت: زمانی که بحث واگذاری شرکت مخابرات مطرح شد، درباره تعیین شرایط ودیعه مشترکان در امیدنامه و سند واگذاری بحث هایی صورت گرفت که با واگذاری شرکت مخابرات و اپراتورها ودیعه مشترکان نیز در صورت های مالی آمد.
وی افزود: در نخستین گزارشی که کمیسیون تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون Law اساسی درباره نحوه خصوصی سازی به صحن ارائه داد، خواستار تعیین تکلیف ودیعه مشترکان شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن نیز بارها در نشست با مسئولان اپراتور همره اول بر تعیین و تکلیف و خروج ودیعه های مشترکان از ابهام تاکید کرد.
وی با بیان اینکه مخابرات و اپراتور همراه اول باید نحوه تسویه ودیعه ها را شفاف سازی کنند، یادآور شد: صورت های مالی ودیعه ها و این موضوع که آیا ودیعه های مشترکان قابل تبدیل به سهام است، یا خیر باید مشخص شود.
فولادگر افزود: اپراتورها معتقدند که از لحاظ قانونی الزامی ندارند، که ودیعه ها تبدیل به سهام سود شود و مشترکان، سهامداران همراه اول شوند.
وی با بیان اینکه ودیعه ها بالاخره در یک زمانی ودیعه ها باید تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: به عنوان یک راه حل می توان ودیعه ها را تبدیل به سهام کرد و مشترکان سهامدار همراه اول شوند، تا تکلیف ودیعه ها مشخص شود.
رییس کمیسیون تولید ملی و نظارت بر اجرای صحیح اصل ۴۴ از بررسی و تعیین تکلیف ودیعه های مشترکان همراه اول و مخابرات در کمیسیون متبوعش خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 265967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟