قیمت رسمی انواع نان سنگک؟ +جدول/ ساعت کار در رمضان

محمدرضا نظر نژاد در خصوص وضعیت پخت نان در واحدهای نان سنگک گفت: این نان با وجود مفید بودن و دارا بودن سبوس در نان، در حال حاضر با آردی تهیه می شود که از نظر نانوایی ها کیفیت مطلوبی ندارد.
وی افزود: بعد از طرح استفاده از گندم داخلی و ممنوع شدن واردات این محصول به کشور، شاهد هستیم شرکت های تولید آرد از گندمی استفاده می کنند که برای پخت نان کیفیت ندارد. در صورتی که به دلیل شرایط رقابتی در بین واحدهای تولیدی آرد می بایست صادرات و واردات گندم آزاد می شد تا رقابت افزایش پیدا کند و کیفیت نان روز به روز ارتقا پیدا کند.
رییس اتحادیه نان سنگک تهران تصریح کرد: در خصوص واحدهای تولید و پخت نان، شورای رقابت مصوبه ای را گذراند که طی آن تعداد واحدهای به 5000 واحد صنفی رسید. در حالی که برای کلان شهر تهران 3000 واحد کفایت می کند. این موضوع باعث شده واحدهای نانوایی اعم از سنتی و سنگکی با نوعی رکود مواجه شوند و مشتریان نانوایی ها کم شود.
نظرنژاد ادامه داد: در شهرتهران 600 واحد پخت نان غیر مجاز هم مشغول به فعالیت هستند و در مجموع با تصمیم شورای رقابت، قانون Law نظام صنفی نقض شده است و افزایش واحدهای پخت نان برای نانوایی ها مشکلات فراوانی درست کرده است.
وی در بخش دیگری از صحبت خود در خصوص برنامه کاری واحدهای صنفی پخت نان سنگک در ماه رمضان گفت: ساعت کاری واحدهای پخت نان سنگک در ماه رمضان تا ساعت 23 شب ادامه پیدا می کند. البته در مناطق جنوبی شهر تهران ساعت کاری در صبح کاهش پیدا می کند، اما با نزدیک شدن به زمان افطار این ساعت جبران می شود.
رییس اتحادیه نانوایی سنگک تهران قیمت این نان را در شهرتهران به این شرح اعلام کرد:

قیمت+نان
گفتنی است؛ قیمت نان از سال 93 تغییری نداشته است و تا تصویب نشدن آنالیز جدید قیمت نان در سال جدید، هیچ گونه تغییر قیمتی در واحدهای پخت نان اعم از سنگک و سنتی صورت نمی گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟