تجمع سپرده گذاران موسسه مالی فرشتگان مقابل شعبه کاسپین گنبد

رکنا اقتصادی: این سپرده گذاران در پی اعلام بانک مرکزی برای پرداخت سپرده سپرده گذاران ازسوی موسسه مالی و اعتباری کاسپین (امید جلین)، روز شنبه در مقابل یکی از شعب این موسسه در شهر گنبدکاووس تجمع کردند.

تجمع سپرده گذاران موسسه مالی فرشتگان درحالی صورت گرفت که به گفته محمد نجار از مدیران موسسه مالی کاسپین، هنوز هیچ ابلاغی به شعبه گنبدکاووس برای پرداخت سپرده سپرده گذاران موسسه فرشتگان در این شهر واصل نشده است.

وی افزود: از سوی بانک مرکزی 20 شعبه موسسه کاسپین که با رنگ زرد مشخص شده اند، مسئول پرداخت مطالبات مشتریان موسسه فرشتگان شده اند که شعبه گنبدکاووس فعلا در این لیست نیست.

نجار اضافه کرد: تجمع مشتریان موسسه فرشتگان درمقابل شعبه گنبدکاووس سبب شد تا مشتریان این شعبه نیز به گمان ایجاد مشکل، به شعبه مراجعه بکنند و این امر سبب شلوغی و بی نظمی شده است.

وی تصریح کرد: موضوع درحال پیگیری است تا درصورت صلاحدید مدیران موسسه کاسپین، شعبه گنبدکاووس نیز قادر به پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه فرشتگان دراین شهر بشود.

این مدیر موسسه کاسپین یادآور شد: به علت ازدحام جمعیت و بی نظمی و برای جلوگیری از هرگونه حادثه Incident احتمالی، فعلا حساب های شعبه گنبدکاووس مسدود شده تا با بازگشت آرامش، خدمات رسانی به مشتریان این شعبه تداوم یابد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز که درمحل حضور داشت به خبرنگار ایرنا، گفت: این تجمع به دنبال اعلام بانک مرکزی مبنی بر مراجعه سپرده گذاران موسسه فرشتگان به موسسه کاسپین صورت گرفته درحالی که هنوز در این خصوص به شعبه گنبدکاووس، ابلاغی داده نشده است.

سرهنگ محمود علی فر افزود: از تجمع کنندگان خواسته شده با حفظ آرامش به خانه های خود برگردند و مطئمن باشند بانک مرکزی مطالبات آنان را پیگیری می کنند.

وی به مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین شعبه گنبدکاووس نیز گفت: این موسسه دچار مشکلی نشده و به فعالیت خود پس از برقراری آرامش و نظم، همچون گذشته ادامه می دهد.

همچنین برخی از سپرده گذاران موسسه فرشتگان گنبدکاووس که به شعبه کاسپین این شهر مراجعه کردند به خبرنگار ایرنا گفتند: بانک مرکزی روز گذشته اعلام کرد که برای دریافت سپرده خود به شعب موسسه کاسپین مراجعه کنیم.

آنان گفتند: جای تعجب دارد که از 20 شعبه مشخص شده حتی یک شعبه به گنبدکاووس اختصاص نیافته است و لازم است مدیران موسسه کاسپین دراین خصوص پیگیری نمایند.

تجمع کنندگان با شنیدن توضیحات مسئولان حاضر، به صورت تدریجی در حال ترک محل تجمع هستند و روند امور در حال عادی شدن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟