آغاز تعیین تکلیف حساب های یک صد میلیون تومانی و مشترک فرشتگان از 24 تیر

رکنا سیاسی: بر اساس این اطلاعیه که روز چهارشنبه منتشر شد، مرحله چهارم فرآیند اجرایی پاسخگویی به مطالبات سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان به مدت 14 روز کاری در 80 شعبه موسسه اعتباری کاسپین ادامه دارد.

موسسه کاسپین از عموم مشمولان این مرحله خواست طبق جدول برنامه زمان بندی که در تارنمای این موسسه منتشر شده، مراجعه و نسبت به افتتاح حساب و تعیین تکلیف سپرده خویش اقدام کنند.

مشمولان اطلاعیه شماره 4 و 7 و 8 این موسسه نیز می توانند همچنان برای تعیین تکلیف سپرده های خویش بر اساس اولویت های یاد شده در جدول فوق، به شعب 80 گانه طی روال سابق مراجعه کنند.

** پرداخت حساب های مشترک تا سقف یک میلیارد ریال

موسسه اعتباری کاسپین همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: با پیگیری و موافقت بانک محترم مرکزی، همکاری شرکت فناوری توسن و ثمین رای و همچنین همت و تلاش کارکنان مؤسسه نسبت به رفع نقص فنی حسابهای مشترک سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان اقدامات لازم صورت پذیرفت.

بر این اساس از 24 تیر ماه صاحبان حساب های مشترک نیز می توانند با مراجعه به شعب 80 گانه مجاز این موسسه جهت تعیین تکلیف سپرده های خود تا سقف 1 میلیارد ریال طبق جدول اعلامی، اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، تعیین تکلیف حساب های مشتریان تعاونی منحله فرشتگان از 28 اردیبهشت در شعب منتخب کاسپین در سراسر کشور آغاز شده است.

تاکنون حدود 18هزار و 133 نفر از سپرده گذاران با مراجعه به شعب مجاز موسسه موفق به دریافت مبالغ خود تا حدود 168 میلیارد و 677 میلیون تومان شده اند و به این ترتیب سپرده ها تا سقف 500 میلیون ریال این تعاونی با پرداخت 90 درصد موجودی حساب ها تعیین تکلیف شده که شامل 93 درصد حساب های سپرده آن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟