قیمت‌های نجومی بلیت هواپیما در مسیر تهران- مشهد

رکنا اقتصادی: مجید فرقانی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در این زمینه اظهار کرد: فروش بلیت در یک مسیر به قیمت 600 هزار تومان تخلف است.

وی خاطرنشان کرد: خبرهایی مبنی بر فروش بلیت با این قیمت شنیدیم، اما اینکه به صورت مستندی شکایت انجام گرفته باشد نبوده است و تاکنون مراجعه‌ای به ما به منظور ثبت شکایت صورت نگرفته است تا بررسی کنیم.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: افزایش قیمت بلیت باتوجه به آزادسازی نرخ بلیت و باتوجه به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری سقفی برای قیمت تعیین نکرده امری طبیعی است اما معمولا این افزایش قیمت در پروازهای کلاس اکونومی تا سقف 250 تومان و در پروازهای کلاس بزینس تا 350 تومان ‌طبیعی است.

وی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که در فصل‌های شلوغ سال از قبل‌تر اقدام به خرید بلیت کنند. باید توجه داشت که آزادسازی قیمت‌ها در همه جای دنیا مرسوم است و مختص ایران نیست.

فرقانی یادآور شد: در حوزه نظارتی بازدیدهایی از سوی بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مشترک از دفاتر فروش بلیت به طور مرتب صورت می‌گیرد و مردم نیز در صورت داشتن شکایت در مشهد می‌توانند با شماره 05132281830 الی 33 تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 290463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟