"بیطرف" می‌تواند با مشکلات آب و برق بجنگد

رکنا اقتصادی: محمدحسین میرهادی با بیان اینکه "حبیب الله بیطرف " یک مدیر اهل تفکر و تعقل است، اظهار کرد: بیطرف کاملا عملگرا است و در کارها سعی دارد که از مشاوران باتجربه برخوردار و بهره مند باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت نیرو یک وزارتخانه خدماتی است و طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی بسیاری در دست اقدام دارد، لذا به وجود چنین فرد لایقی نیازمند است.

مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت مپنا با اشاره به سابقه آشنایی خود با بیطرف از ابتدای انقلاب و اینکه وی گزینه پیشنهادی مناسبی برای تصدی پست وزارت نیرو است عنوان کرد: به‌طور قطع رویکرد وی به مسائل مربوط به آب و استحصال آب و در برق مباحث تکنولوژی روز دنیا و بهره وری مناسب از آب و برق خواهد بود.

میرهادی با مهم برشمردن اقتصاد آب و برق در زمان کنونی اذعان کرد: اگر اقتصاد آب و برق به صورت یک مسئله ملی مطرح شود می‌تواند به استقلال Esteghlal و خودکفایی برسد و از طرفی بهره وری نیز مقوله ای است که بایستی به صورت جدی به آن پرداخته شود.

میرهادی با اشاره به حاد شدن مشکل آب در کشور ادامه داد: کوچک سازی بدنه دولت و اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون Law اساسی و واگذاری برخی قسمت‌ها که در قانون تصریح شده به بخش خصوصی، می‌تواند کمک موثری به بیطرف و پیشبرد اهداف صنعت آب و برق داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیطرف در زمان تصدی وزارت نیرو در دولت هفتم و هشتم از جمله وزیران موفق دولت بوده است، اظهار کرد: اولویت بندی در کارها و تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها، تفویض اختیار و همچنین تناسب اختیار و مسئولیت، افزایش پاسخگویی و استفاده از توان بخش خصوصی در زمینه‌های مهم اجرایی و سرمایه گذاری در این وزارتخانه بسیار مهم و حیاتی است.

این کارشناس با بیان اینکه بیطرف از جمله مدیرانی است که بخش کارفرمایی و اجرایی را بخوبی تجربه کرده است و در پست‌های مدیریتی میانی و بالادستی نیز بخوبی انجام وظیفه کرده است، افزود: کارهای ستادی صرف با روحیات وی سازگاری ندارد و بیشتر تمایل دارد ضمن انجام کارهای ستادی در عرصه‌های اجرایی و تخصصی فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیطرف در دولت هفتم و هشتم عملکرد قابل قبول و موفقی را در وزارت نیرو از خود به جای گذاشته است، گفت: در دوره جدید نیز وی بطور حتم با تجربیات بیشتری وارد شده‌ است و می‌تواند در شرایط سخت امروز نیز، به جنگ با مشکلات آب و برق کشور بپردازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟