بانک مسکن امکان گزارش گیری لحظه ای ازوضعیت پرداخت اقساط تسهیلات را فراهم کرد

با این امکان تمام تسهیلات گیرندگان حوزه مسکن از بانک عامل بخش مسکن، می توانند به صورت مجازی و در کسری از ثانیه، بدون مراجعه به شعب، نسبت به آخرین وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات مسکن خود مطلع شوند.

این امکان برای تمام تسهیلات مسکن دریافت شده از سوی تسهیلات گیرندگان اعم از تسهیلات گیرندگان صندوق پس انداز مسکن یکم، تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم تسهیلات و سایر تسهیلات بانک عامل بخش مسکن به خصوص تسهیلات مسکن مهر فراهم شده است.

از این پس تمامی تسهیلات گیرندگان می توانند در هر زمان و در هر مکانی با صرف زمانی بسیار اندک تمامی اطلاعات مربوط به آخرین وضعیت بازپرداخت تسهیلات خود اعم از مبلغ کل تسهیلات، مبلغ کل اقساط، مانده بدهی، مانده جریمه، مانده معوقه، تعداد کل اقساط، مانده کارمزد،کسری از قسط و تعداد اقساط پرداخت شده را مشاهده کنند.

در این سامانه اینترنتی، کاربران (تسهیلات گیرندگان) قادر خواهند بود علاوه بر مشاهده زمان سر رسید اولین قسط، از زمان دقیق سر رسید قسط بعدی در هر مرحله اطلاع پیدا کنند.

در این سامانه همچنین تسهیلات گیرندگان می توانند با مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به دریافت تسهیلات اعم از اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی صاحب حساب، شماره حساب و شماره کارت اقساط خود را مشاهده کنند و در صورت عدم تطابق با شماره حساب و کارت خود نسبت به منظور اصلاح مشکل ایجاد شده به سرعت مطلع شده و اقدام کنند.

این سامانه اینترنتی هم اکنون به آدرس https://epayment.bank-maskan.ir در اختیار و در دسترس تسهیلات گیرندگان انواع تسهیلات مسکن قرار دارد.

بانک مسکن در سراسر کشور 1226 شعبه فعال دارد و بزرگترین تامین کننده تسهیلات خرید و ساخت مسکن در کشور است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 295612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟